gustavsberg 26/5



Har inte hunnit skriva om balen än så tänkte att jag skulle göra det nu! Började med att Rebecka fixade håret på mig och Klara fixade sminket (tusen tack för det tjejer!). Sedan åkte vi hem till fina Fanny som är på bilden ovanför med mig, där bjöds det på god mat innan vi drog oss ner till hamnen för att åka med båten som skulle ta oss ut till gustavsberg. Väl där ute så väntade en massa fotografering i det strålande solskenet, när man var gott trött på det så gick vi in och där väntade trerätters! Riktigt trevlig kväll med skönt folk, otroligt glad att jag fick uppleva det även i år som egentligen är ett år för tidigt. En kväll som man kommer minnas! Nästa år är det våran (94ornas tur) på ritkigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0