det flyter på bra!

Idag jobbade jag första riktiga dagen på mina sju veckors jobb denna sommar! Känns gott att få in lite rutiner igen och ta tag i den här sommaren.

I lördags så var ju jag och Cornelia ute hos Julia på Malmön där vi var på 20 års kalajs som var mycket trevligt. När jag och Cornelia skulle åka hem var bussen däremot full vilket bettyde att vi fick sitta/ligga på bussets golv hela vägen hem..

Som de flesta nog vet nu så ska ju Swedish house maffia splittras och ska ha sin sista konsert i Stockholm den 24 november. Gissa vilka som hade sån tur att få tag på biljetter?! Jag och fyra frabbar till från min klass åker den 24 november alltså upp till stockholm för att dansa som galningar till denna konsert! Blir sedan två nätter på hotell för att gotta till det lite extra. Bra ska det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0