kaaaaasst

Jag lever! Har varit sjukt mycket nu den senaste veckan, jobbet har kommit igång ordentligt och jag tillbringade två nätter där ute i veckan som gick. Torsdags så slutade jag relativt tidigt från jobbet och jag åkte in till stan för att ha min fjärde körlektion. Efter den så hämtade Amanda och kompani upp mig och vi åkte iväg för att bada. Kvällen innehöll sedan bilåkande på herrestadfjället och fiske m.m. Fredagen började jag med körlektion och sedan vid fyra tiden åkte jag Amanda och Alexandra ut till Hunnebostrand och käkade god mat på bella gästis. Sedan blev det hem till Fredrik och umgås lite där.

Idag har jag absolut inte gjort någonting förutom att jag sovit hyffsat länge vilket var behövligt efter den här veckan. Imorgon hoppas jag på en tur till kungshamn och räkracet för att fixa för lite framtidsplaner.. Sedan blir det hem till Rickard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0