Helt okej jobb

Måste säga att även fast jag jobbat en hel del den här sommaren, och än är det inte slut, så trivs jag väldigt bra! Jag får vara utomhus, fiska krabbor, åka båt, anordna disco och baklängesmiddag. Igår han även jag och Linnea med att ligga och sola och sedan ta motorbåten till Henån och köpa glass. Sitter nu på bussen påväg ut till jobbet. Ska gå 5 km från bussen till själva jobbet sen, gott att få tränat lite såpass tidigt på morgonen så är det klart sen! Slutar för övrigt tidigt idag så ja ska försöka hinna med en tur till stranden innan det vankas middag med vänner till familjen ikväll. De kommer bli en bra dag helt enkelt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3395723/images/2012/pic_5010d1bf9606ee0b5c000138.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: jenny

en fråga, de står på bloggen att den skrivs av två tjejer? josefin och emma? men jag har bara sett en tjej posta bilder här typ de senaste 20 inläggen senaste månaderna?

2012-07-27 @ 09:12:41
Postat av: Elin

Fin blogg! :)

2012-07-27 @ 19:51:22
URL: http://elinsfoton.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0